HARVIA FROSTY hideg vizes kád
Model: BHFR02

HARVIA FROSTY hideg vizes kád

2 268 971.65 Ft
Az árak szállítási díj nélkül érvényesek
db.:
Szállítási idő
A termék illeszkedése vagy színe kissé eltérhet a képen láthatótól.

A rendszeres, rövid ideig tartó hideg víznek való kitétel számos egészségügyi előnnyel jár, például javítja az immunitást, csökkenti a stresszt, javítja az alvás minőségét, felgyorsítja a sportolás utáni felépülést, enyhíti a fájdalmat és aktiválja a barna zsírt. Általában csak a hivatásos sportolók, a gyógyfürdőbe látogatók és a télen vízben fürdőzők vehették igénybe ezt az egészséget. A jéghideg fürdő mindig készenlétben tartása nagyszerű módja annak, hogy elérje ezeket az egészségügyi előnyöket.

A HARVIA FROSTY egy hideg vizes kád, amely lehetővé teszi, hogy ez az egészséges gyakorlat az otthoni napi rutin részévé váljon. A HARVIA FROSTY mindig használatra kész, és könnyedén beállíthatja a vizet a kívánt hőmérsékletre, akár 4°C-ra is.

Az ovális alakú HARVIA FROSTY hidegvizes kádban 2 fő kényelmesen elfér.

A HARVIA FROSTY kiváló minőségű anyagokból készült, amelyek használata biztonságos. A kád kényelmes és könnyen karbantartható. A HARVIA FROSTY mindig szigetelt fedéllel érkezik, hogy hatékonyan fenntartsa a kívánt hőmérsékletet, és növelje a biztonságot azáltal, hogy megakadályozza, hogy gyerekek lépjenek be a hidegkádba.

A HARVIA azt javasolja, hogy 1-3 naponta cserélje le a pezsgőfürdőben lévő vizet, bár ugyanaz a víz akár 14 napig is használható a medence klór hozzáadása után.

  • Férőhelyek száma (fő): 1-2
  • Töltési térfogat: 500 l
  • Vízmennyiség: 615 l
  • Hőszigetelt burkolat van
  • Termék szélessége: 144 cm (Hűtőberendezéssel)
  • Garancia (év) 2
  • A gyártó ország Finnország
  • Hossz (mm) 1700
  • Méretek magasság (mm) 990
  • Méretek mélysége (mm) 830
  • Súly (kg) 112

Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.

A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.

A kiszállítás mindig elérhető.

Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.

A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.

A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.

A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.

A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.

Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


Házhoz szállítás árak

A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.

Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).

A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.

 

Áruk gyűjtése

A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.

2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.

Az áru visszaküldése

Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.

Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:

1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.

2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.

3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen

Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.

Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.

Hasonló Termékek

Hasonló termékek